marți, 30 septembrie 2008

This is my town!

Am descoperit acest blog din intamplare si am apreciat initiativa originala a administratorului sau, aceea de a crea blogul orasului in care locuieste. Acum am ajuns sa scriu si eu pe el, multumiri MariGabi. happy kiss

Exceptand perioada liceului si a facultatii, cand faceam naveta la Pitesti, cele 4 luni si jumatate petrecute afara din tara, scurtele plecari sau excursii, restul timpului am fost aici, in Mioveni. Uneori da, mi s-a parut mic, ma irita faptul ca nu puteam face un pas fara ca sa afle majoritatea cunoscutilor mei si ai parintilor mei, vroiam sa fug de el si sa nu ma mai intorc.
Acum insa, cand ma pregatesc sa plec pentru o buna perioada de timp la Bucuresti, imi dau seama ca o sa-i duc dorul.

Nu e mare ca Bucuresti-ul, nu sunt posibilitatile de afirmare de acolo, nu are metrou si nici tramvai, dar stiti ce nu mai are Mioveni-ul? Nu are tonele de praf din Bucuresti, nu are aglomeratia si oamenii grabiti de acolo. Aici nu te poti vaita de rau de inaltime, intrucat blocurile nu au mai mult de 4 etaje. Nu trebuie sa mergi jumatate de oras ca sa dai de un parc si de aer curat, nu trebuie sa te feresti pe strada de oamenii care adesea uita ca mai sunt si altii pe langa ei.

In plus, aici s-au nascut cele mai strasnice prietenii, aici am (cum sunt sigura ca aveti si voi wink) cele mai frumoase amintiri, aici am invatat sa iubesc, sa plang, sa uit, sa iert, sa lupt. Asa ca, da, o sa-i duc dorul. Cine blameaza orasul, inseamna ca nu-l cunoaste, nu poti vorbi despre ceva/cineva in necunostinta de cauza. wink Si-apoi, eu stiu un secret shhh : Mioveni-ul e un oras tanar, cu oameni de toate varstele (dar mai ales tineri) care stiu sa se distreze. partydance Indrazneste cineva sa ma contrazica? wait Nu? Asa ma gandeam si eu! tongue

4 comentarii:

  1. Ai dreptate in totalitate. Ti-ai facut intrarea in forta. Blogul avea nevoie de o astfel de abordare, de pareri, nu doar de poze sau clipuri adunate de pe ici-colo. Asteptam cu interes viitoarele tale articole. Spre exemplu, cand vei veni in Mioveni, in vacante, sa ne spui lucruri interesante vazute in capitala care ar putea fi aplicate si la noi. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, MariGabi! Buna ideea cu lucruri din Buc ce ar putea fi aplicate si la noi! ;) O sa fiu cu ochii in 4 si o sa ma gandesc ce s-ar potrivi orasului nostru! ;) Bafta si tie, mai ales in noul an universitar! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum, propunerile tale vor fi citite si de cine trebuie ;)
    Stiu si EI de blog si intra ocazional pe-aici :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, da? Atunci o sa ma straduiesc putin mai mult. :D Poate reusesc sa-i conving sa-mi mute tomberoanele din spatele blocului. =))

    RăspundețiȘtergere