sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Impresii calde de acasa

Aho, aho, dragi cititori/ Numai putin fiti rabdatori! :)

M-am intors de-acasa numai cu impresii bune! Lucrurile se misca in oras si se misca inspre bine, zic eu.
Nu mi-amintesc sa fi fost vreodata mai frumos impodobit ca acum! (Apropo, in caz ca nu v-am spus deja, Bucuresti-ul n-a reusit sa ma impresioneze la acest capitol!) Nu stiu sa se mai fi organizat (poate n-am aflat eu) seri duhovnicesti in preajma sarbatorilor de iarna sau cu alte ocazii! Focul de artificii de Revelion a fost de departe mai frumos ca in alti ani si a durat mai mult! Iar in dimineata noului an, (pe la 9 si jumatate m-am intalnit eu cu responsabilii), se facea deja curatenie prin oras, in urma petrecaretilor, in timp ce in altadata, la aceeasi ora, strazile inca erau acoperite de un covor de cioburi si resturi menajere.

Singurele lucruri care nu mi-au placut au fost lipsa zapezii si grosolania de care dam dovada uneori noi, romanii. Chiar e nevoie ca imediat dupa miezul noptii (sau in general, la distractii) sa spargem sticle si pahare? Nu tot noi calcam in cioburi apoi? Degeaba avem si vrem oras frumos si curat, daca nu stim sa si avem grija de el!

Una peste alta, s-aveti un An Nou cu adevarat nou, mai bun, mai bogat in impliniri, cu liniste, intelepciune si caldura sufleteasca, presarat cu sanatate, ornat cu fericire si servit cu multa iubire! La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu