miercuri, 13 mai 2009

Blogul nostru starneste interes

Buna ziua,



 



Va scriu pentru ca am descoperit blogul
dumneavoastra miovenii.blogspot.com si mi-a placut mult. Si eu am un blog, http://femworld.wordpress.com/,
pe care din cand in cand doresc sa prezint alte bloguri interesante. M-am
gandit sa fac asta printr-un interviu, pentru ca cititorii mei sa afle si cate
ceva despre culisele blogurilor.



M-as bucura foarte mult daca mi-ati
raspunde deci la cateva intrebari,si daca doriti puteti sa mai adaugati si alte
intrebari cu raspunsuri, pentru ca cititorii sa isi faca o impresie cat mai
potrivita despre blogul dumneavoastra.



Va rog sa imi raspundeti prin email si o
sa va mai contactez dupa ce il public!



 



Multumiri,



Tina



Intrebari Interviu:



Te rog sa prezinti pe scurt blogul tau!
Blogul http://miovenii.blogspot.com isi propune sa reflecte si sa promoveze online orasul Mioveni.

Cand ai inceput sa scrii pe blog, si cum a evoluat?
Am deschis acest blog in aprilie 2008 si a evoluat prin transformarea sa intr-un blog colectiv.

Care au fost cele mai pozitive reactii pe care le-ai primit?
Am fost foarte incantat cand actualii mei colaboratori au acceptat sa scrie pe acest blog.

Ce planuri de viitor ai pentru blogul tau?
Imi doresc ca echipa noastra sa creasca numeric si sa publicam lucruri din ce in ce mai interesante pentru concitadinii nostri, dar si pentru ceilalti vizitatori ai blogului.

5 comentarii:

  1. ZI-MI SI MIE A FOST LUME ASEARA LA CLUB DOMINO?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu il frecventez asa ca nu stiu...
    Ati avut concert vineri?

    RăspundețiȘtergere
  3. patronul clubului e un cretin nesimtit si ne-a tras teapaaaaa! trebuia sa mergem sa cantam akolo si cand mai aveam cativa km a sunat sa ne spuna sa ne intoarcem inapoi!!!!!!!!de saptamana viitoare o sa aiba parte de o reclama dragutza la radio si deja am imprastiat vestea pe la toti artistii/impresarii ca in club la mioveni e TEAPA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Urat din partea lui. Neprofesionist. Si care a fost motivul pentru care a zis sa va intoarceti?
    Din cate imi amintesc eu acesta trebuia sa fie al doilea concert al vostru in club.
    Eu v-am vazut live la Simfonia Lalelelor si mi-a placut show-ul. Dansatoarea cu parul scurt mi-a ramas in minte. :p

    RăspundețiȘtergere
  5. paaaiii i-am cerut un avans ,a zis ca nu are momentan ca sa-l inteleg ca isi face nu stiu ce sala etc.avand in vedere ca am mai cantat la el la club am spus ok,am incredere.mi-a spus sa nu-mi fac griji,ca el deja a facut afise si reclama ca are toate mesele rezervate etc.pe drum ,cand mai aveam doar cativa km si ajungeam la mioveni a spus ca nu are decat foarte putini oameni in club si ca nu o sa mai cantam(era in jur de 11.15 seara).mi-a spus ca o sa-mi trimita cheltuielile pentru drum(benzina).bineinteles ca nu am vazut nici un ban si probabil oamenilor din club (putini, multi cati au fost si care ne asteptau) le-a spus ca noi am fost aia nesimtiti si ca nu am mai venit.si asta ma deranjeaza cel mai tare pentru ca noi ne respectam publicul si nu facem de-astea!

    RăspundețiȘtergere