luni, 27 iulie 2009

Peluza Sud a stadionului Dacia este aproape gata

"Tribuna este aproape terminată. Iniţial am stabilit să nu montăm scaune. Acum ne-am răzgândit şi am stabilit şi cu domnul primar şi o să vopsim tribuna şi o să montăm şi scaune. Am ajuns la această decizie pentru a da o culoare şi mai frumoasă arenei. Alt lucru care s-a modificat este legat de suporterii care vor ocupa acest sector de stadion. Iniţial noi am stabilit ca suporterii echipelor oaspete să ocupe acea zonă. Până la urmă ne-am răzgândit şi în această privinţă şi în respectiva zonă vor sta tot suporterii noştri. Am luat această decizie pentru a proteja portarul echipei adverse. Astfel, galeriile echipelor oaspete vor sta tot în zona unde au stat şi în sezonul în care Dacia a evoluat în Liga I", a declarat preşedintele echipei Dacia Mioveni, Ion Ţuţală.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu