duminică, 23 ianuarie 2011

Semaforizările continuă

    După cele 3 intersecţii semaforizate în ultimul an, iată că lista de investiţii pe 2011 cuprinde încă două astfel de proiecte.
    Interscţiile vizate sunt următoarele:
    - str. 7 Septembrie 1485 - str. 1 Decembrie 1918 (în corelare cu instalaţia inaugurată zilele trecute) şi
    - bd. Dacia - str. Cărăneşti.

Sursa

Un comentariu:

  1. Buna ziua! Am cautat in tot blogul un formular de contact si nu am gasit, asa ca sper sa nu va suparati ca incerc sa dau de dumneavoastra printr-un comentariu. Am vazut ca sunteti din Arges, ca si mine. Vreau sa fac o pagina separata pe blogul meu cu cateva alte bloguri din judetul nostru, cu o descriere ampla etc. V-ar interesa? Un fel de schimb de link-uri. Imi doresc sa promovez blogosfera argeseana. Va rog, nu ezitati sa ma contactati pe blogul meu. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere